Kliniczne leczenie raka nerki

Bardzo mi się podobało przeczytanie tego podręcznika, który stanowi przegląd ważnego i aktualnego tematu urologicznego – klinicznego leczenia raka nerkowokomórkowego. Część I dotyczy epidemiologii i diagnostyki, część II z aspektami chirurgicznymi, a część III z chorobą przerzutową. W ciągu ostatnich 15 lat nastąpiły znaczące zmiany w diagnozie i leczeniu tej choroby. Obrazowanie nerki za pomocą ultradźwięków, tomografii komputerowej i obrazowania metodą rezonansu magnetycznego nie tylko zmieniło sposób, w jaki pacjenci są oceniani przed operacją, ale zasadniczo zmieniło sposób, w jaki diagnoza została ustalona. Ponadto odnotowano znaczny postęp w zakresie częściowej nefrektomii i trombektomii dolnej żyły głównej, procedur rzadko wykonywanych i słabo poznanych 15 lat temu.
Redaktorzy łączą kliniczne zasoby radiologii, patologii, ogólnej urologii i onkologii medycznej w jednym zadaniu referencyjnym i dostarczają czytelnikowi informacji niezbędnych do sformułowania zdrowych i skutecznych programów leczenia. Osiągnęli swój cel, jakim jest stworzenie książki, która będzie pomocna urologowi, radiologowi i onkologowi medycznemu. Ich nowatorskie podejście, z formatem niewykorzystywanym w przeszłości w radzeniu sobie z tą chorobą, ułatwia praktyczne podejmowanie decyzji i leczenie.
Tekst jest dobrze zintegrowany z tabelami i cyframi, które podkreślają i podsumowują ważne pojęcia. Polecam tę książkę bez zastrzeżeń dla urologów zarówno w praktyce i na szkoleniach, jak i dla radiologów oraz dla onkologów medycznych. Jest to nie-nonsensowny, zwarty przewodnik kliniczny, zapewniający natychmiastowy dostęp do współczesnych informacji.
John A. Libertino, MD
Lahey Clinic Medical Center, Burlington, MA 01805

[podobne: clexane ulotka, milifen, lekarz medycyny pracy iława ]

0 thoughts on “Kliniczne leczenie raka nerki”