Zagrożenie związane ze społeczeństwem i ospą cd

1 miesiąc ago

Co więcej, 72 procent było przekonanych, że gdyby nie było możliwe szybkie zaszczepienie wszystkich, bogaci i wpływowi ludzie otrzymaliby szczepionkę jako pierwszą; 43 procent było przekonanych, że dystrybucja szczepionki będzie dyskryminować osoby starsze, a 22 procent uważa, że dyskryminuje ona czarnych. Decyzja w sprawie szczepień
Sześćdziesiąt jeden procent respondentów stwierdziło, że wybrałoby szczepienie (lub ponowne szczepienie), gdyby było oferowane jako środek ostrożności przeciwko zagrożeniu bioterrorystycznemu, podczas gdy 36 procent stwierdziło, że nie. Siedem procent zgłosiło stan zdrowia, który doprowadził ich do przekonania, że nie należy ich szczepić.
Gdyby w Stanach Zjednoczonych występowały przypadki ospy prawdziwej, 75% respondentów zdecydowałoby się na zaszczepienie. Jeżeli w społeczności występowały przypadki ospy prawdziwej, odsetek respondentów, którzy byliby skłonni do szczepienia, wzrósł do 88%.
Działania podejmowane przez lekarzy wpłynęły również na decyzję o szczepieniu. Siedemdziesiąt trzy procent respondentów stwierdziło, że zostaną zaszczepione, jeśli ich własny lekarz i większość innych lekarzy zostanie zaszczepionych, w porównaniu z 21 procentami, jeśli ich własny lekarz i wielu innych lekarzy odmówi szczepienia.
Tylko 33 procent respondentów zdecydowałoby się na zaszczepienie, gdyby dowiedzieli się, że niektórzy ludzie zmarli na skutek szczepionki przeciwko ospie. Tylko 44 procent byłoby skłonnych do zaszczepienia się, gdyby musieli pozostać bez pracy przez dwa tygodnie. Niewielka część respondentów (9 procent) stwierdziła, że nie zostaną zaszczepieni w żadnej z tych okoliczności.
Możliwe reakcje na atak ospy
Tabela 3. Tabela 3. Możliwe odpowiedzi na atak ospy. Około połowa respondentów (52%) stwierdziła, że najpierw pójdzie do swojego lekarza na diagnozę i opiekę, jeśli sądzą, że ma ospę, 40% pójdzie na pogotowie, a 7% pójdzie do ich lokalnego wydziału zdrowia (tabela 3). Większość respondentów była przekonana, że ich lekarz rozpoznałby objawy ospy (43% było bardzo pewnych siebie, a 40% było nieco pewnych siebie).
Dziewięćdziesiąt pięć procent respondentów stwierdziło, że zgodziłoby się na kwarantannę przez dwa do trzech tygodni, jeśli byliby narażeni na ospę, ale nie mieli objawów choroby. Siedemdziesiąt siedem procent stwierdziło, że gdyby powiedziano im, że mają ospę i muszą być izolowane w specjalnym ośrodku zdrowia z innymi pacjentami z ospą przez trzy do czterech tygodni, zgodziliby się pójść do zakładu.
Dwie trzecie respondentów (67 proc.) Stwierdziło, że pozostaną w społeczności, jeżeli odnotowano tam przypadki ospy prawdziwej, a 32 proc. Stwierdziło, że pozostaną gdzie indziej, dopóki epidemia się nie skończy. Jednak 91 procent zgłosiło, że pozostaną w społeczności, jeśli sądzą, że zostały wystawione na wirusa.
State Emergency Powers
Jak pokazano w Tabeli 3, istnieje wysoki poziom wsparcia dla przepisów wymagających, aby szpitale i kliniki świadczyły usługi osobom, które mogą mieć ospę prawdziwą (87 procent respondentów faworyzowało takie ustawodawstwo) i wymagało izolowania osób z ospą w szczególnym zdrowiu obiekt (73 procent)
[więcej w: witamina d3 cena badania, kosmetyki ziołowe, jak wygląda badanie u lekarza medycyny pracy ]
[podobne: sylimarol ulotka, olx pl lubuskie, milifen ]