Zagrożenie związane ze społeczeństwem i ospą czesc 4

Dwie trzecie respondentów (67 procent) uważało, że gubernatorzy stanowi powinni móc korzystać z oddziałów Gwardii Narodowej, aby uniemożliwić ludziom opuszczenie obszarów z odnotowanymi przypadkami ospy. Mniejsza większość faworyzowała osoby poddające się kwarantannie (57%), a respondenci byli podzieleni w kwestii tego, czy dana osoba powinna zostać poddana badaniu lekarskiemu lub badaniu w celu zdiagnozowania ospy, z czego 51% faworyzuje ten wymóg, a 48% przeciwstawiając się temu. Jedyną propozycją nie faworyzowaną przez 50 procent lub więcej respondentów był wymóg, aby dana osoba została zaszczepiona przeciwko ospie prawdziwej (41 procent poparło tę propozycję). Dyskusja
Badanie to ujawniło poważne dezinformacje wśród Amerykanów na temat szczepień przeciwko ospie i ospie. Nasze dane pokazują, że większość społeczeństwa zgodziłaby się na szczepienie i inne środki kontrolujące ospę, ale nie zgodziłaby się na zaszczepienie, gdyby lekarz odmówił szczepienia.
Nasze wyniki powinny być interpretowane w kontekście ograniczeń tego badania. Respondenci byli przesłuchiwani w związku z tymi problemami w przypadku braku jakichkolwiek niedawnych doświadczeń związanych z epidemią ospy lub szczepień. Podane odpowiedzi mogą się różnić w przypadku wybuchu choroby. Badanie zostało przeprowadzone w jednym momencie, a stabilność odpowiedzi w czasie nie jest znana. Ponadto wszystkie ankiety podlegają błędom próbkowania. Wielkość błędu pobierania próbek różni się w zależności od liczby osób, z którymi przeprowadzono wywiady, oraz wielkości różnicy w odpowiedziach na każde pytanie. Wyniki mogą się różnić od tych, które zostałyby uzyskane, gdyby przeprowadzono wywiad z wszystkimi osobami dorosłymi w Stanach Zjednoczonych.
Nasze odkrycia mają kilka ważnych implikacji dla lekarzy i pracowników służby zdrowia. Po pierwsze, nasze dane podkreślają główną rolę, jaką lekarze odgrywają w udzielaniu porad i opieki związanej ze szczepieniami i leczeniem ospy. Jeśli zagrożenie atakiem ospy wzrasta, indywidualne decyzje Amerykanów na temat szczepień będą silnie uzależnione od tego, co robią lekarze. Jeśli lekarze niechętnie się zaszczepią, duża liczba Amerykanów nie będzie chciała tego zrobić dobrowolnie. Ponadto, jeśli wystąpią zgony z powodu skutków ubocznych szczepionki, ludzie będą mniej skłonni do szczepienia i będą szukać porady u swoich lekarzy. Większość respondentów ankietowanych zgłosiła, że pójdą do własnego lekarza, a nie do izby przyjęć lub oddziału zdrowia publicznego, jeśli sądzą, że mają ospę. W związku z tym lekarze pierwszego kontaktu znajdą się na pierwszej linii, pomagając swoim pacjentom w podjęciu decyzji o szczepieniu oraz w przypadku wybuchu epidemii ospy.
Po drugie, wyniki ankiety wskazują na potrzebę publicznej edukacji na temat ospy prawdziwej, ponieważ wielu Amerykanów wierzy w chorobę, która jest nieprawidłowa, zgodnie z poglądami naukowymi. Chociaż wiele aspektów choroby pozostaje niejasnych, istnieje ogólna zgoda w niektórych ważnych obszarach. Ostatni przypadek ospy prawdziwej odnotowano w Stanach Zjednoczonych w 1949 r. I na świecie w 1977,21, ale znaczna część respondentów uważa, że w ciągu ostatnich pięciu lat zdarzały się przypadki
[podobne: poradnia leczenia osteoporozy, usg płuc, psychoterapia bielsko ]
[przypisy: usg płuc, clexane ulotka, nzoz bydgoszcz ]

0 thoughts on “Zagrożenie związane ze społeczeństwem i ospą czesc 4”