Skip to content

Zmieniające się trendy w ubezpieczeniach zdrowotnych

3 miesiące ago

1006 words

Strategie przedstawione przez Galvina i Milsteina (wydanie z 19 września) są istotne dla obecnego dialogu krajowego; jednakże autorzy zaniedbali rozważenie modeli, w których dostawcy są opłacani na podstawie wyników. W przeciwieństwie do tego, co sugerują autorzy, wielu ubezpieczycieli skutecznie poprawia jakość opieki zdrowotnej, a także osiąga efektywność ekonomiczną poprzez stopniowe wprowadzanie innowacyjnych modeli zwrotu kosztów usługodawców w oparciu o jakość ich produkcji. Takie podejście jest tak obiecujące, że wiodąca fundacja ogłosiła zaproszenie do składania wniosków dotyczących modeli wynagrodzeń opartych na wynikach
Po stwierdzeniu, że jak dotąd mniejszość konsumentów wykorzystała oceny wydajności opieki zdrowotnej jako podstawę do wyboru dostawców , autorzy nadal uważają, że wystarczające będzie dostarczanie konsumentom mniej złożonych i bardziej aktualnych informacji. W przeszłości publiczne raporty rankingujące lekarzy i grupy medyczne zgodnie z ich wynikami określonymi w analizie ogólnopolskiej3 nie powodowały istotnych zmian w zachowaniu konsumentów lub dostawców.
Autorzy nie zauważają szerokiego zróżnicowania wśród dostawców przy przyjmowaniu opartych na dowodach wytycznych dotyczących opieki nad pacjentami, a ogólnie rzecz biorąc, w obecnych warunkach nie ma motywacji finansowej do przyjęcia takich wytycznych. Autorzy sugerują, że pracodawcy chcą stosować to samo podejście przy zakupie opieki zdrowotnej, tak jak robią to w swojej podstawowej działalności, aby poprawić ogólną opiekę zdrowotną, ale inni dostawcy są opłacani lub zatrzymywani, na podstawie jakości ich produkcji. Jeśli jakość produktu sprzedawcy jest słaba, zostanie to odzwierciedlone w ich płatności. Modele pay-for-performance zasługują na uwagę głównych think tanków i decydentów, którzy mogą zachęcać do korzystania z modeli zwrotu kosztów, które wynagradzają świadczeniodawców za wysokiej jakości opiekę medyczną.
Antonio Legorreta, MD, MPH
Health Benchmarks, Los Angeles, CA 91367
[email protected] com
4 Referencje1. Galvin R, Milstein A. Duże nowe strategie pracodawców w ochronie zdrowia. N Engl J Med 2002; 347: 939-942
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
2. Zaproszenie do składania wniosków: satysfakcjonujące wyniki: dostosowanie zachęt do wysokiej jakości opieki zdrowotnej. Princeton, NJ: Fundacja Roberta Wooda Johnsona.
Google Scholar
3. Legorreta AP, Christian-Herman J, O Connor RD, Hasan MM, Evans R, Leung KM. Zgodność z krajowymi wytycznymi zarządzania astmą i opieką specjalistyczną: doświadczenie w zakresie organizacji utrzymania zdrowia. Arch Intern Med. 1998; 158: 457-464
Crossref Web of Science MedlineGoogle Scholar
4. Legorreta AP, Liu X, Zaher CA, Jatulis DE. Różnice w leczeniu astmy: doświadczenie na poziomie grupy medycznej w Kalifornii. Am J Manag Care 2000; 6: 445-453
Web of Science MedlineGoogle Scholar
Sądzę, że w innym dokładnym streszczeniu obecnego kryzysu ubezpieczeń zdrowotnych (wydanie z 19 września) Iglehart 1, zinterpretował uwagi Galvina i Milsteina na temat dużych pracodawców i przechylenia na ubezpieczenie o zdefiniowanych składkach. Jak Martin i Gauthier stwierdzają w niedawnej monografii: W zależności od zastosowanego modelu, określone świadczenia zdrowotne o zdefiniowanej składce mogą prowadzić do zwiększenia segmentacji ryzyka Pułap ryzyka pracodawcy prawie na pewno się rozproszy, jeśli pracownicy wejdą na indywidualny rynek, gdzie składki na zdrowszych i / lub młodszych ludzi są znacznie niższe niż składki dla osób bardziej chorych i / lub starszych, którzy w niektórych przypadkach nie są w stanie uzyskać zasięgu 2 Ale Iglehart wyraźnie podkreśla znaczenie motywowania konsumentów poprzez odpowiednie mechanizmy współpłacenia i współubezpieczenia oraz wzmacniania ich poprzez dostarczanie informacji o wynikach. Jak zauważył Robinson, pierwsza najlepsza oferta opieki zdrowotnej dla Amerykanów jest nieuświadomionym kosztem wyboru, z pewną odległą, nieznaną stroną stojącą na rachunku. W obliczu drugiego najlepszego kompromisu między wyborem świadomym pod względem kosztów a brakiem wyboru, Amerykanie mogą narzekać, ale wybrać ten pierwszy. 3
Daniel C. Lyons, MD, MPH
5 Narothyn Rd., Sellersville, PA 18960
3 Referencje1. Iglehart JK. Zmieniające się tendencje w ubezpieczeniach zdrowotnych. N Engl J Med 2002; 347: 956-962
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
2. Martin KE, Gauthier AK. Przeniesienie obowiązków: modele zdefiniowanego wkładu. W: Zmiany w finansowaniu i organizacji opieki zdrowotnej. Waszyngton, DC: Akademia ds. Usług Zdrowotnych, Badania i Polityka Zdrowotna, Luty 2002: 4-5. (Dostępne również pod adresem http://www.hcfo.net/pdf/definedcontribution.pdf).
Google Scholar
3. Robinson JC. Ponowny nacisk na podział kosztów konsumenckich w projektach świadczeń ubezpieczenia zdrowotnego. Bethesda, Md .: Health Affairs Web Exclusive, 20 marca 2002. (Dostęp do 3 stycznia 2003 r., Http://www.healthaffairs.org/WebExclusives/2103Robinson.pdf.)
Google Scholar
Odpowiedź
Autorzy odpowiadają: Różna płaca na podstawie wyników jest rodzącą się strategią dużych pracodawców i jest jedną z trzech zasad zakupu Leapfrog Group.1 Została pominięta w naszym artykule Sound Board tylko z powodu ograniczeń przestrzennych.
National Health Care Purchasing Institute ostatnio podsumował podejście, które nabywcy i płatnicy mogą podjąć, aby nagradzać dostawców za jakość.2 Chociaż dr Legorreta ma rację, że istnieją przykłady planów zdrowotnych wynagradzających usługodawców za jakość, nie było tak w przypadku Medicare lub większość ubezpieczycieli i niewiele jest dowodów na to, że zjawisko to rośnie. Leapfrog pracodawcy będą nalegać, że ubezpieczyciele zdrowotni, z którymi prowadzą interesy, mają system wynagradzania za wyniki. Obecnie trwają prace nad kilkoma nowymi pracodawcami, które opierają się na wcześniejszych wysiłkach, ale starają się w większym stopniu angażować klinicystów w projektowanie programów i definiowanie nagród. 3 Rozpowszechnianie miar wydajności, angażowanie konsumentów i nagradzanie klinicystów za jakość i skuteczność to synergiczne taktyki w ogólnej pracy pracodawców. strategii rynkowej zachęcającej dostawców do przekraczania przepaści jakości.
Robert S. Galvin, MD
General Electric, Fairfield, CT 06431
robert. [email protected] ge.com
Arnold M. Milstein, MD, MPH
Pacyficzna grupa biznesowa na zdrowie, San Francisco, CA 94111
3 Referencje1. Milstein A, Galvin RS, Delbanco SF, Salber P, Buck CR Jr. Poprawa bezpieczeństwa opieki zdrowotnej: Inicjatywa Leapfrog. Eff Clin Pract 2001; 3: 313-316 [Erratum, Eff Clin Pract 2001; 4: 94.]
Google Scholar
2 Rosnąca liczba przypadków stosowania zachęt lekarzy w celu poprawy jakości opieki zdrowotnej. Washington, DC: National Healt
[przypisy: dyżur aptek stargard, rezonans magnetyczny głowy cennik, ośrodki uzależnień od alkoholu ]
[więcej w: dyżury aptek gubin, forskolin apteka, olx siemiatycze ]

0 thoughts on “Zmieniające się trendy w ubezpieczeniach zdrowotnych”